2011. október 25., kedd

Nem vagyok egy Webmester

...így aztán küzdök is rendesen az új (régi) blogom kialakításával. A fő oldal a Vidéken fülecske marad továbbra is. Nem mintha sok bejegyzés született volna mostanság, de ez az érzés tölti ki az életünket. Szeretünk vidéken élni.
A CSilla böködéjére kattintva -aki még nem járt ott- megnézhetitek az első blogomat. Úgy döntöttem, hogy ezen nem változtatok sok mindent. Ide teszem fel továbbra is a bevállalható böködéseimet::-)
Gondolatok! Sok van persze, de ahogyan előttem már sokan rágódtak azon mi és hogyan osztható meg? Meg kell-e, szabad-e megosztani egyáltalán...én is rágódom rajta. Gondolatok vannak. A többit majd meglátjuk.
Bolt. Ki az aki nem álmodott még mézeskalács illatú, picike ,antik polcos ,kisasztalos kedves boltocskáról. Ahol az ember lánya ülne a kályha mellett, kötögetne és fogadná a betérő nézelődőket. Kedvesen elbeszélgetnénk, teáznánk egyet....hmm na persze az sem lenne baj, ha néha napján valaki magával is vinné egy-egy portékánkat! Ki nem szeretne így élni? A valóságban: ide tervezném feltenni azokat a kézimunkáimat amiket eladásra készítek.

3 megjegyzés:

  1. Csilla! Segítenél nekem,hogy lehet ezeket a fülecskéket feltenni???????Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Szia Mammka, hát persze. Kis időt kérek, összeszedem a gondolataimat és emailben megírom. Jó lesz így?

    VálaszTörlés
  3. Azért alakul de lassan:) tudok segíteni?

    VálaszTörlés