2011. november 3., csütörtök

Pudingfőző forma

Azon a bizonyos vaterán sok minden beszerezhető. Kis szerencsével akár fillérekért . Sok külföldi blogban rácsodálkoztam már egy ilyen szépségre.
(forrás a netről)

Kutattam, kerestem és potom pénzért már magaménak tudhatok egy hasonlót.
Természetesen a használatba vételt egy alapos fertőtlenítés, suvickolás előzte meg.
Szó szerint kifőztem a formát. Aztán persze azonnal ki kellett próbálnom. Már több alkalommal elkészítettem az angolok klasszikus főzött pudingját de a fényképezés ez idáig elmaradt. Ha végre sikeredik elkapnom a sütit még ép állapotában akkor a receptet is felteszem.Egyszerű, finom és leszámítva azt, hogy két órán keresztül kell gyöngyöző vízben (edény az edényben módszerrel) főzni kb öt persz vele a munka.

1 megjegyzés:

  1. Üdv! A minap láttam egy karácsonyi puding tálalást, ahol alkohollal öntötték le a finomságot, nevezetesen vodkával, ami 11 percig is éghet...nagyon szép volt.

    VálaszTörlés