2011. június 21., kedd

Levendula

...mert nagyon szeretem. Egyenlőre egy kis ládikában és egy cserépben nevelgetem a saját levendulámat. Valamikor...réges régen...az volt a tervem, hogy ha egyszer építkezünk miénk lesz a levendulás-ház. Olyan sok levendulát terveztem, hogy arról lehetett volna megismerni a házunkat. Na most aki ismeri a virág földigényét és Harka adottságait, akkor az tudja, hogy ennek az álomnak a valóra váltása nem lesz egyszerű. A virág a száraz kissé köves földet kedveli (én így tudom) és nem az agyagos kemény talajt. Majd kitalálok valamit. egy biztos, hogy teljesen nem adom fel.
A képeket az internetről ollóztam.




4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az elgondolás és a képek is. :)
    Nekem is van pár kis bokrom cserépben, de szerintem elöregedtek, mert alig hoznak virágot. Vagy, - ahogy Te mondod - nem jó a talajuk. Most vágtam le ágakat és próbálkozom a szaporításukkal. A tapasztalatokról majd értekezünk. :)))

    VálaszTörlés
  2. Hűűűű!csodásakat ollóztál!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a levendulát, öröm volt nézni a képeket! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is van levendulám és másodszor virágzik de sajnos az ídöjárás nem kedvez neki nem úgy mint Provanceban:)

    VálaszTörlés