2011. november 8., kedd

Fotel és egyebek

Nem titok előttetek, hogy milyen stílus tetszik nekem. Otthonos , kuckós, vidékies, színeiben formájában menyugtató. Sokat vadászom a Vaterán is kisebb nagyobb dolgok után. Legutóbbi beszerzésem ez a fotel volt. Fillérekért. konkrétan 2650Ft-ért postázással együtt. Ja és ami külön öröm a napokban jön az ikertesója. 
Art Deco, talán a 30-as 40-es évekből. A karfája diófából van. Rúgós az ülőrésze és sötét bordó, önmagában kicsit mintás a szövet.  Lehet benne olvasgatni, beszélgetni, teázni, melegedni a kandalló mellet. És lehet előtte heverészni is. De csak előtte és nem rajta....egyeseknek.
Legfeljebb le lehet lopni róla a plédet....ennyi belefér hát nem?

9 megjegyzés:

  1. Ugyanilyen fotelünk van...már új kárpittal! :) Nagyon kényelmes-mi nagyon szeretjük!

    VálaszTörlés
  2. :) Ugyanilyen két fotelom van.:))))))Nagyon szeretem,a kedvencem.Én is kacatosban vettem, de drágábbért, azért még így is megérte.
    A vaterán? Hogy csinálod? Hogy keresed? Az nem licitálós?És hogy postázták?????Lehet ekkora darabot is?????
    Csak ámulok.:)

    VálaszTörlés
  3. Kicsi a világ ugye? Na meg hasonló az izlésvilágunk is.
    a vaterán regisztrálni kell. e mail cím kell hozzá, és bár én már rég megtettem, de úgy emlékszem, hogy eléggé egyértelmű volt. Van ott olyan ami fix áras holmi és van amire licitálni kell. Pont most kött meg az értesítőm, hogy az enyém lett a tesója is. Ha jól emlékszem akkor 1Ft volt a minimál ára ennek a fotelnek. MÁsnak nem kellett így lett az enyém. A másodiknál meg írtam üzenetet, hogy hasonló árért megvenném. Ezt is egy ezresért szereztem meg. Én rettentően élvezem a vadászítot, nem győzöm visszafogni magamat.

    VálaszTörlés
  4. Jó kis fotel, nagyon tetszik, kézimunkázáshoz tökétetes.
    Még én soha nem vettem semmit a Vateráról, meg kellene próbálni!

    VálaszTörlés
  5. ugyanilyen van nekünk is, 2 darab, szintén a vateráról:)

    nekem még két szék is járt hozzá, és összesen 5000 volt... igaz, el kellett menni érte:)

    VálaszTörlés
  6. :-) Ez igen! Színre is megegyezik a Ti foteljaitokkal? Lassan összehozhatnánk egy kávéházra való berendezést, hát nem? Halk zeneszó, finom sütik és kényelmes antik fotelok.

    VálaszTörlés
  7. nem-nem, az enyém középbarna... jobban szerettem volna bordót, de ezt ennyiért nem akartam elszalasztani, ráadásul jó állapotban van, nem kellett áthúzatni... azért még jöhetünk a kávéházba?? van ott hely barna foteleknek is? :)))

    VálaszTörlés
  8. Igen,az enyém ugyanilyen bordó illetve ezekből kettő van jó állapotú kárpittal,kettő gyengébb kárpittal,de kit érdekel,én letakartam..)
    Kávéház.....nagy sóhaj!Rokonlelkekkel.....még nagyobb sóhaj.:)

    VálaszTörlés