2011. október 3., hétfő

KÉPEK

Ügyetlen voltam, mert a forrásokat nem mentettem el. természetesen nem saját képek, köszönet a tulajdonosoknak. De...mivel csodásak szerettem volna megosztani veletek is.

Áfonya.. Felénk sok minden terem vadon, de sajnos áfonyával még nem találkoztam. Rengeteg a csipkebogyó és a kökény. Csak azt várjuk, hogy a dér egy kicsit megcsípje, aztán hajrá.



Hosszú távú terveink között szerepel a nappaliból nyíló terasz,  (inkább rövid távú terveink között) ami számunkra amolyan plussz szoba lenne, vagy nyári konyha. Hasonló berendezéssel mint ezeken a képeken látható. Álmodtunk még ide fatüzelésű salgót és rakott kemencét is. 




A nyáron nekem is sikerült ezt azt begyűjtenem. kakukkfüvet, borsikafüvet (oregánó) csallánt és cickafarkat. legtöbbje már morzsolva üvegekben várja hogy felhasználjuk. A teákból mát ittunk és ajándékoztam is. A fűszereket a grillezéshez nyáron frissen használtuk.  A hétvégén nagyobb túrára készülünk. Diót és gesztenyét szeretnénk szedni.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes lesz a terasz-nyári konyhád! Roppantul irigyellek érte, mert nekem sajnos nincs és nem is igen lesz (tetőtéri lakásban lakunk, igaz önálló családi ház, de a földszint műhely:o(

    VálaszTörlés
  2. A források nem mindég fontossak pláne ha innen onnan töltesz le 1-1 képeket de az ötlet amit írsz azt valósitsd meg mert imádom ezeket a zárt teraszokat ahova télen is kilehet ülni:)

    VálaszTörlés
  3. Dolgozunk az ügyön, igaz egynelőre elméleti síkon. A ház folytatása lesz , ez a terv. Olyan hely ahol a levegőn de fedett helyen lehet főzni, aludni jókat beszélgetni és nem mellesleg szarvasbőgést hallgatni.

    VálaszTörlés