2011. szeptember 9., péntek

Kuglófsütés

Délutánonként legtöbbször egyedül vagyok otthon. A családfő utazott ,este ért csak haza. Fiam dolgozik aztán meg udvarol is egy kicsit. Marad hát Brúnó...na és a macskák. Meg a konyha és egyebek. Gondoltam, hogy két kutyasétáltatás között sütök is egy kicsit.
A végeredmény igazán szemet, orrot és ízlelőbimbót gyönyörködtető volt. Aki nem hiszi járjon utána.
Éva a minap azt kérte tőlem, hogy mutassam már meg milyen is a mi vidéki életünk. Talán igaza is van. Ezen gondolkoztam miközben a sütőbe tettem a formát és az esti sétánál is. Hátha valaki pont ettől kapna kedvet, hogy belevágjon.
Az első amit megmutatnék a formatervezett, minden kényelmi és technikai funkcióval ellátott sütőm. :-) Nem , nem Aga bár már szinte ...:-DD . a teljes igazság ez, hogy a konyha egyenlőre kölcsön konyha. Barátaink éppen akkor cserélték le a konyhájukat amikor mi beköltöztünk. ha nem is szemétre, de hosszú időre egy nyirkos pincébe tették volna a bútort. NNa mi átcipeltük magunkhoz, gatyába ráztuk és most ez a konyhánk. Képeket a hétvégén ha némi természetes fény is lesz. Na de a sütőm...lássuk csak.
Bevetettem nagyanyáink, dédanyáink praktikáját. cserepet illetve téglát tettem a jobb hőelosztás érdekében. jelentem. Működik!!
A kugfófforma régi ajándéka férjemnek. A legkisebbik fiúnkkal voltam várandós amikor születésnapomra kaptam. Mivel akkor a mogyoró volt a mindenem tele volt mogyoróval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése