2011. február 15., kedd

Számomra kedves képek


Mindenek előtt és mindenek felett ez a kép. Így emlékszem Rá. Fiatalnal, szépnek és vidámnak látom. Sokat fürödtünk a Balatonban, aztán fázósan lila szájjal ettük a fogast. Mellébújtam a stégen és finom meleg volt a bőre. Nincs olyan nap, hogy ne gondolnék Rá. Velem van érzem. Lassan egy éve már, hogy elment. Ezt a képet szeretném kinagyíttatni és a házunkban egy megfelelő helyre kitenni. A képet apu készítette, nagyon jó és anyura jellemző kép.
Itt most egy nagy -nagy szünetnek kellene jönnie, de megtanultam, az élet megy tovább.
Itt vannak ezek a vidám fickók!

Nem volt könnyű az összeszoktatás. Brúnó már négy évesen kapta az új lakókat. Tombolt, ugatott. Már-már feladtam, el akartam vinni a cicákat amikor a férjem tett egy próbát. Összeengedte őket. Nagy szaglászások közepette, óriási farkcsóválások után elfogadta a cicákat. Cicákat, mert kettő van belőlük.















A kép címe: A tál amely három percig volt szép, illatos és teli:-)


Gáspárdy Tibor soproni feltőművész , nagyon kedves ismerősünk. Karácsony előtt kiállítása volt a soproni festőteremben. Nagyon szeretem Tibor képeit. Különösen kedves számomra ez a képe. Ha jól emlékszem Advent a címe.


4 megjegyzés:

  1. Úgy tudom én is,hogy az a nehezebb,ha a kutyus van előbb és utána jönnek a cicák.Jó,hogy megszokták egymást.
    Szép anyukád.....
    A tál finomság NAGYON guszta!!!!!
    Gyönyörű a komódod!!!!!!!!És mindenféle ami rajta van....

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Mammka aranyos vagy. örülök, hogy itt jártál!!

    VálaszTörlés
  3. A festmény az nagyon tetszik Én is probálkozok kicsit a festészettel de nem sok sikerrel:)

    VálaszTörlés
  4. Anyukád mint egy filmsztár a régi időkből, nagyon szép asszony!
    A Kecske templom meg nagyon szép így megörökítve!!!

    VálaszTörlés