2010. november 2., kedd

Fürdőszoba

A tervezés fázisának elején építész barátunk némi kaján vigyorral az orcáján azzal a javaslattal állt elő, hogy a szülői frontot oldjuk meg a szokványostól eltérően. Állítólag nagy divat mostanság a hálószobában elhelyezett fürdőkád. Na nálunk azért nem így alakult, mondván nem vagyunk már huszonévesek. De tény hogy a ház egy egyértelműen elszeparált része csak kettőnké. Az előszobából két felé nyit a ház. Egyik oldalon a nappali-étkező-konyha (+kamra) a másik irányba az első ajtó mögött egy kis közlekedőből nyílik a mosókonyha illetve wc. Ezt követően kezdődik a szülői lakrész. Az ajtó mögött falakkal de ajtók nélkül egy kis közlekedőből a garderob illetve a fürdőszoba és a hálószobánk helyezkedik el. Nagyon kedves érdekességei házunknak a keskeny lőrésszerű ablak, ablakok. Ebból több is van, természetesen kiegészítése a nagy fényt beengedő ablakoknak. Nagy örömömre férjem anyukája az összes ilyen ablakra horgolt függönyt készített. Szám szerint öt darabot, plussz a konyhai ablakra is horgolt. Szélességre ezek a függönyök azt hiszem 30cm körül vannak, de hosszra emberesek, ha jól emlékszem 1,20 a méretük. A függönyök csodásak én viszont ügyetlenül fotóztam. Igyekszem szebb képeket mutatni, de addaig is.

A fürdőt persze már a kezdetekkor megálmodtuk. csempe is a kiválasztott bútornak megfelelően került fel a falra, de egyenlőre a Baumaxban kacsingat ránk. Azért megmutatom.


Ennek a pompás darabnak a hiánya arra késztetett, hogy átmenetileg megpróbáljam szebbé tenni a fürdőnket. Remélni tudom csak, hogy sikerült. Még a nyáron vettem a vaterán egy régi szép varróasztalkát. Ezt tettem a majdani szekrény helyére. A fényképező tudományom ékes bizonyítéka, hogy az asztalból semmi nem látszik, viszont meg tudom mutatni annak a csipkegyűjteményemnek egyik darabját amit férjem anyukája készített sok sok évvel ez előtt.

3 megjegyzés:

  1. Csodaszépek a horgolt csodák!!!!!!
    A varróasztalkát a kedvemért lefotóznád?nagyon érdekelne!!!!
    Én is csipkemániás vagyok!:)

    VálaszTörlés
  2. Készítek képeket a csipkékről és az asztalról is. Gondoltam rá, hogy neked tetszeni fognak:-D

    VálaszTörlés
  3. Milyen sokszor akartam írni neked, de vagy a blogger volt rossz, vagy időm nem volt. Olyan gyönyörűen alakul az új otthonotok! És a csipkeimádat nem korfüggő ám! :D Szerintem emlékektől függ, mióta nincs Bori nagyim, én őrzöm a csipkéi egy részét. :))) Öröm olvasni a soraid! :D Puszillak!

    VálaszTörlés