2010. november 9., kedd

Csipkékről


Lehet hogy öregszem? Valami miatt pár éve nagyon vonzódom a szép régi csipkékhez. Régebben nem nagyon foglalkoztam velük, illetve nem igazán tudtam volna mit kezdeni ezekkel a szép régi darabokkal. Talán nekem is meg kellett tanulnom horgolni ahhoz hogy értékelni tudjam őket. Persze az is igaz, hogy ez a csipke "dolog" nem illik bele minden otthonba. A mi új házunkban a mi harkai vidéki otthonunkban most teljesen rendben van.


A csipkék története? Van közöttük olyan amit még anyukám horgolt. Ezek nem a klasszikus értelemben vett vékony csipkék, ezeket már az én kérésemre készítette bézs színű kicsit vastagabb fonalból. A sok vékony fehérséget nem rég kaptam meg férjem anyukájától. ezeket még a nagymama illetve van közöttük amit a dédi készített. Nem mai darabok. És igen, a második képen az a fiók tele van velük.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Valóban nem illik minden otthonba, de amit eddig a Tiédből láttam, ott nagyon rendben vannak:o)

    VálaszTörlés
  2. Szépek a csipkék,én is 1-2 kiraktam és van egy dobozka az elöszobába amibe tárolom öket a polcon,ezek kincsek amik késöbb sokat érnek

    VálaszTörlés