2010. október 27., szerda

Malacunk van

:-D na igen ezt persze sokan elmondhatják magukról. Nekünk viszont egészen különleges malacunk van. Története a következő. Még annó amikor a konyhánk ebben az állapotában volt...



vagy még ebben sem, az én drága férjem kitalálta, hogy ha már vidéken élünk, szeretne a konyhába egy malacos csempét. Őszinte leszek, első hallásra nem nagyon tetszett a gondolat. Malacot az én szép új konyhámba? A csempére? Brrr. Aztán gondolkodtam. Igazából ha jobban belegondolok a falon ekkor még egyetlen csempe sem volt, de már sürgetett az idő. Sopron összes boltját és az összes elérhető internetes boltot felkerestem. Sehol egyetlen nyamvadt malacka. Sehol. Mit csinál ilyenkor egy jó feleség? (persze csak ha a kedves kedvébe szeretne járni) Megmozgat minden követ. Nem akarom túl hosszúra fonni a történet szálát. Találtam egy nagyon kedves keramikus hölgyet aki komolyan vette a kérésemet. Képet kellett keresnem a neten, elküldenem pár csempét és megszületett Jenő a mi saját malacunk.


Beatrixnek itt is sok-sok köszönet a munkájáért és segítőkészségéért.

A mosogató feletti ablak csempézett mélyedésében kapott helyet a Mi Jenőnk. Nem bántam meg.
A konyháról majd később.


9 megjegyzés:

  1. O:)))))Ez nagyon kedves és vicces!Üdvözlöm a Ti Jenőtöket!:)

    VálaszTörlés
  2. De helyes jószág ez a kis "konyhamalac"! Tetszik ám a neve is, de nagyon! Apropó Jenő, nem kéne mellé egy Lujza is? :o)))

    VálaszTörlés
  3. Mammka köszi átadom:-D

    Csilla, Lujza is létezik. Csak egyenlőre nem tudjuk hová tegyük. Talán a kamrában kellene elszállásolni. A nevet megjegyeztem. Lujza lesz és kész. :0))

    VálaszTörlés
  4. Én majd a konyhába szeretnék a csempére applikálni valahogy egy parasztudvart, de úgy, hogy több csempén legyen az egy minta. Van ilyen készen is, de (számomra) megfizethetetlen. Én dekupázsra gondoltam, de attól tartok, az könnyen lekopik egy konyhacsempéről. Erre nem is gondoltam, hogy rá is lehetne égetni. Köszi...

    VálaszTörlés
  5. Üdv, Messzenéző Minyon (micsoda aranyos név!!) Örülök, ha jó ötlettel szolgálhattam.

    VálaszTörlés
  6. Nem ismerted a nevem? Hiszen itt van a blogom (Én kis falum) a listádban, így találtam ide :))

    VálaszTörlés
  7. ÓÓ hát bocsánat. Így már OK. CSak a név ...én az "Én kis falum-at" jegyeztem meg.

    VálaszTörlés