2010. január 4., hétfő

Az első lépések

Az első lépések egyike volt az ügyvéd előtti előszerződés megkötése,(amiben eladtuk a lakásunkat) majd a telek megvétele. Egyazon napon. Nem akartunk várni és sikerült mindent egyetlen napon elintézni. Fantasztikus érzés volt. Duplán is. Amikor aláírtam, hogy májustól másé lesz az otthonunk ahol 15 éve neveljük a gyerekeinket és jóban rosszban együtt voltunk összefacsarodott a szívem. Függöny mögött szoptattam Marci fiúnkat amikor az asztalos bekalapálta az ajtótokokat. "Holnaptól" pedig másé lesz? Férjem kizökkentett a "milyen konyhabútort szeretnél "mondatával és megnyugtatott, hogy boldogan fogok beköltözni a szép új házunkba. Megnyugodtam.
Méltánytalanul furcsa gondolataim vannak. Mióta tudom, hogy már nem az enyém a lakás megláttam a hibáit is. A megsárgult konyhaszekrényt (fehér volt, de a nap elszínezte) a javításra szoruló ajtókat, ablakokat. Hálátlan dolog ugye? A bennem kavargó érzések is nagyon összetettek. Egyrészt várom a pillanatot amikor beköltözünk a szép új otthonunkba, másrészt félek a pillanattól amikor átadom a jelenlegi kulcsát az új tulajdonosnak.

4 megjegyzés:

  1. Drága Csilla!Köszönöm a bizalmadat,hogy olvashatom a terveiteket,építkezésetek történetét!
    Zöld cserépkályha meglesz-nekünk is meglett,igaz éveket vártunk rá.
    Csend,nyugalom...ez nagyon fontos és jó!
    Tapazstalatból mondom,mert teljesen megértem a kavargó érzéseidet,hogy egy jó darabig talán még pityeregni is fogsz lehet a régi lakás után,bármilyen szép lesz az új otthon.Én így voltam: valahányszor elmentem anyukámhoz,ahol a gyerekeket felneveltem,ahova szültem őket,ahova olyan sok emlék kötött,hazafelé sírdogáltam.De tudtam,hogy ez csak idő kérdése,az új otthonhoz is kötnek majd élmények,közösek és akkor majd megszokom. Így is lett: most már hatökörrel se tudnának onnan kirángatni,annyira szeretem!!!!!!
    Szép és nehéz élmény lesz felépíteni a házatokat,de nagy kaland!: tervezni,nézni,ahogyan alakul.....

    VálaszTörlés
  2. Csak ismételni tudnám mammka hozzászólását! Ezért csak nagyon sok kitartást kívánok az építkezéshez, hisz mint építész tudom, hogy mennyi buktatója van ennek a tranzakciónak! Remélem simán veszitek az akadályokat és ami közben előfordul frappánsan meg is oldjátok:-)))Ami pedig a múlté az legyen majd az és örülj a megújulásnak. Harkán viszont lakik egy foltvarró barátnőnk. Ha érdekel, hogy ki, szívesen megírom neked. Szerintem ő is örülne új barátoknak!

    VálaszTörlés
  3. Lányok, aranyosak vagytok. nem is gondoltam volna, hogy ilyen kedves bejegyzéseket kapok. Azt hittem, hogy ez csak minket érint, minket érdekel. Amolyan belső használatra szánt naplónak terveztem a blogot.
    Lonci építész vagy? nem is tudtam! Vagy elkerülte a figyelmemet? A HArkai barátnő izgalmasan hangzik, talán majd nyár végén lesz időm már a varrás felé kacsingatni. Milyen kicsi a világ:-)!!

    VálaszTörlés
  4. Igen, építész, de csak voltam, már '91 óta nem gyakorlom a szakmámat, azóta sokat változtak a szabályok és az anyagok is. Már nem mindig vagyok képben, meg én még nem számítógépen dolgoztam, most a tervezést sz.gépen végzik és komoly programok vannak hozzá. Manuálisan szerkesztést és rajzolást sem végeznek, mert korszerű több dimenziós képet láthatsz a tervek alapján, szóval szuper a működése. Ok, akkor majd nyáron beszélünk a harkai foltos csajról:-)))

    VálaszTörlés